Advertisement

קיבוץ ניר נחל האסי : מלחמת מים כולנו מאוחדים תחת אותה מטרה לשחרר את האסי עמקניוז חדשות העמק / לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו.

קיבוץ ניר נחל האסי : מלחמת מים כולנו מאוח×"ים תחת אות×" מטר×" לשחרר את ×"אסי עמקניוז ×—×"שות ×"עמק / לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (שלישי) בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הקיבוץ על סך 36 מיליון שקל, בגין חסימת הכניסה לנחל האסי שזורם בשטחו.. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים. עד שלא ינותק הקשר הזה, הוא לא יהיה שמאל. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד. המלחמה על נחל האסי נמשכת: באירוח כפרי קיבוץ ניר דוד צפו בשבוע האחרון 1548 גולשים, ונעשו 29 הזמנות.

מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. באירוח כפרי קיבוץ ניר דוד צפו בשבוע האחרון 1548 גולשים, ונעשו 29 הזמנות. ניסים זמיר, שהוביל בעשור האחרון את המאבק מול ניר בתשובה לתביעה שהוגשה נגד הקיבוץ ונגד ועדות התכנון והמועצה האזורית, קבעה המדינה כי אין לקיבוץ עילה לחסום לחלוטין את הגישה לנחל האסי, וכי עליו. בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ.

צימר ניר ×
צימר ניר ×"ו×" אירוח כפרי קי×'וץ ניר ×"ו×" Weekend Family from www.weekend-family.co.il
בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד. נחל האסי בקיבוץ ניר דוד. ניסים זמיר, שהוביל בעשור האחרון את המאבק מול ניר בתשובה לתביעה שהוגשה נגד הקיבוץ ונגד ועדות התכנון והמועצה האזורית, קבעה המדינה כי אין לקיבוץ עילה לחסום לחלוטין את הגישה לנחל האסי, וכי עליו. עד שלא ינותק הקשר הזה, הוא לא יהיה שמאל. רכב פרטי מקור:אביאל, סקיפר, יונעי, מאיהעמי, אלדד סברנסקי, gadiavni1, זיגי79, אהרון ללוש, ayalonush, ליאםלוינס, eldadsav תאריך עדכון: הגישה לנחל אינה פתוחה לציבור הרחב מאחר והוא עובר בשטח פרטי, דהינו שטח הקיבוץ. כמו כן, הקיבוץ שכר חברת עורכי דין אשר גורמת לליבוי השנאה.

האסי זורם בניר דוד ויוצא מהקיבוץ.

הקיבוץ השתלט על שטח הנחל באופן בלתי חוקי, והוא מונע. קיבוץ ניר דוד שבעמק בית שאן חגג בחג החנוכה האחרון 80 שנה לעלייתו על הקרקע. ניסים זמיר, שהוביל בעשור האחרון את המאבק מול ניר בתשובה לתביעה שהוגשה נגד הקיבוץ ונגד ועדות התכנון והמועצה האזורית, קבעה המדינה כי אין לקיבוץ עילה לחסום לחלוטין את הגישה לנחל האסי, וכי עליו. המלחמה על נחל האסי נמשכת: מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. המנהיגות האזורית והארצית צריכה להירתם למאבק בונה, חלוצי, שמזרים את האסי לבית שאן. המאבק לשחרור נחל האסי מידי קיבוץ ניר דוד שגידר אותו הוא מאבק לצדק חלוקתי ושוויון בפני החוק. מי נחל הקיבוצים, כמו מי שאר מעיינות עמק בית שאן, נאספים בשלל תעלות ניקוז נחל הקיבוצים זורם כל השנה וקקל הקימה לידו מקום חניה ושולחנות פיקניק. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. אלא אם כן אותו אדם משלם כסף בשביל הזכות. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. קיבוץ ניר דוד הינו אחד הקיבוצים המקסימים והיפים ביותר בעמק המעיינות. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה.

מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. פעם נוספת הוכח כי נחל האסי לא מעניין את המוחים אלא הרצון להפריע ולשבש את שגרת חייהם של ילדי וחברי הקיבוץ תוך הפעלת אלימות. העובדה שמרבית מפלגות השמאל שותקות היא הוכחה שהשמאל שבוי בידי בעלי הפריבילגיות. המנהיגות האזורית והארצית צריכה להירתם למאבק בונה, חלוצי, שמזרים את האסי לבית שאן. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים.

ניר ×
ניר ×"ו×" תל עמל ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
ניסים זמיר, שהוביל בעשור האחרון את המאבק מול ניר בתשובה לתביעה שהוגשה נגד הקיבוץ ונגד ועדות התכנון והמועצה האזורית, קבעה המדינה כי אין לקיבוץ עילה לחסום לחלוטין את הגישה לנחל האסי, וכי עליו. במתחם 50 בקתות עץ יפיפיות הפזורות בין מדשאות ועצים. שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. לאחר שאתמול הצליחו להגיע להסכמות עם קיבוץ ניר דוד לפתיחת נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. קיבוץ ניר־דוד שוכן אמנם בתוך תחומי הקו הירוק, אך הליך הכניסה אליו לא יבייש אף התנחלות.

אנו שבים וקוראים לאנשי המחאה להרגיע אתה רוצה לדעת עוד משהו?

אנו שבים וקוראים לאנשי המחאה להרגיע אתה רוצה לדעת עוד משהו? קיבוץ ניר דוד לא רוצה שאנשים יכנסו ויעשו מנגל על הדשא של האסי כדי לא לפגוע בתושבים. שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. קיבוץ ניר דוד הינו אחד הקיבוצים המקסימים והיפים ביותר בעמק המעיינות. מי נחל הקיבוצים, כמו מי שאר מעיינות עמק בית שאן, נאספים בשלל תעלות ניקוז נחל הקיבוצים זורם כל השנה וקקל הקימה לידו מקום חניה ושולחנות פיקניק. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. לפני שבוע אף פרסם ארבל מזכיר כי כידוע לא מדובר בתופעה חדשה, כבר בשנת 2010 סגר קיבוץ ניר דוד בניגוד לדין את הכניסה לנחל האסי למי שאינו תושב קיבוץ. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. העובדה שמרבית מפלגות השמאל שותקות היא הוכחה שהשמאל שבוי בידי בעלי הפריבילגיות. כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, והנהלת קיבוץ ניר דוד, לפתיחה של רצועה מנחל האסי לציבור. הגישה לנחל אינה פתוחה לציבור הרחב מאחר והוא עובר בשטח פרטי, דהינו שטח הקיבוץ. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה.

בימים אלו מתחולל בישראל מאבק חברתי שהוא מהחשובים שנוהלו כאן בשנים האחרונות, במסגרת מה שמכונה צדק חלוקתי. בתקופת הקיץ והחופש הגדול מגיעים למקום השם העברי ניתן לו בין השאר עקב זרימתו הצמודה לקיבוץ ניר דוד, שהיה ישוב החומה והמגדל הראשון שהוקם בארץ. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין דר איתמר מירון ואלחנן מירון ממשרד מירון בן ציון פריבס, בשם תושבי בית שאן ומקומות נוספים בארץ שנמנעה. המאבק של המטיילים הצליח, קיבוץ ניר דוד ישחרר חלק מנחל האסי לטובת הציבור. באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות.

חומ×
חומ×" ומ×'×"ל נחל ונ×"ל ן קי×'וץ ניר ×"ו×" ×'ונ×" עשרות וילות על שפת ×"אסי Xnet from images1.ynet.co.il
מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. קיבוץ ניר דוד לא רוצה שאנשים יכנסו ויעשו מנגל על הדשא של האסי כדי לא לפגוע בתושבים. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. המאבק של המטיילים הצליח, קיבוץ ניר דוד ישחרר חלק מנחל האסי לטובת הציבור. נחל עמל (האסי) עובר בתוך קיבוץ ניר דוד. קיבוץ ניר־דוד שוכן אמנם בתוך תחומי הקו הירוק, אך הליך הכניסה אליו לא יבייש אף התנחלות.

מי נחל הקיבוצים, כמו מי שאר מעיינות עמק בית שאן, נאספים בשלל תעלות ניקוז נחל הקיבוצים זורם כל השנה וקקל הקימה לידו מקום חניה ושולחנות פיקניק.

המאבק של המטיילים הצליח, קיבוץ ניר דוד ישחרר חלק מנחל האסי לטובת הציבור. הגישה לנחל אינה פתוחה לציבור הרחב מאחר והוא עובר בשטח פרטי, דהינו שטח הקיבוץ. מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל. שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. עד שלא ינותק הקשר הזה, הוא לא יהיה שמאל. באישון ליל ניסו לבצע חברי קיבוץ ניר דוד מחטף ובפוסט שהעלו קבעו כי ההסכמות שהגענו אליהם אתמול בגישורו האדיב של מפקד התחנה, לוטפי פאלח, מבוטלות. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים.

אלא אם כן אותו אדם משלם כסף בשביל הזכות נחל האסי. כל המידע על נחל הקיבוצים.

Posting Komentar

0 Komentar